1 – Els anuncis són realment gratuïts?
2 – Quina informació sol·liciten per l’alta?
3 – Diferències entre anuncis gratuïts i els de pagament?
4 – Hi ha un temps de permanència?
5 – Puc passar de la modalitat gratuïta a una altra de pagament?
6 – Puc tenir més d’un anunci?
7 – Que he de fer per donar-me de baixa?
8 – Com puc crear un anunci de qualitat?
9 – He realitzat l’alta. Quan es veurà el meu anunci?
10- Podré fer canvis al meu anunci?
11- Poden donar de baixa el meu anunci sense avisar?
12- Com puc recuperar la contrasenya?
13- Perquè no veig el meu anunci després de fer uns canvis?
14- El meu anunci pot sortir en mes d’una província?
15- Puc sortir en diferents modalitats (mag, pallasso, titelles etc.)?
16- Puc publicar cançons, vídeos, fotos etc.?
17- Que he de fer perquè el meu anunci surti destacat?
18- Com puc obtenir millors resultats?
19- Com puc saber l’eficàcia del meu anunci?
20- Hi ha altres opcions per anunciar-se?
21- Que faig si tinc dubtes o consultes?

 

1- Els anuncis són realment gratuïts?
Si. Un artista es pot anunciar gratuïtament. No hi ha engany.  També oferim altres modalitats, de pagament, amb mes opcions de promoció perquè els anunciants puguin arribar a més públic. Al peu de la pàgina principal podràs veure les diferències entre les diferents modalitats que oferim

2- Quina informació sol·liciten per a l’alta?
Només es demana mail, tel, nom i la direcció. Algunes dades són obligatoris, com el nom, el logotip, el telèfon etc. Perquè el teu anunci sigui acceptat has d’introduir totes les dades que es demanen.
La informació sol·licitada només s’utilitzarà per contactar entre l’anunciant, el portal i les persones interessades en contactar amb l’anunciant. També si demana un bon redactat en la presentació.
No utilitzeu l’apartat «Descripció» per posar dades com: telf, adreces web etc.

3- Diferències entre anuncis gratuïts i els de pagament?
La diferència bàsica està en què es mostra més informació de l’artista en les modalitats de pagament. (Web, Instagram, YouTube, Twitter, Facebook etc ..) Per exemple la modalitat gratuïta presenta l’email de contacte però no el telèfon.
(Si vols sortir gratuïtament, amb número de telèfon, consulta’ns i et farem una proposta molt interessant)

4- Hi ha un temps de permanència?
No, no hi ha temps mínim de permanència. Quan vulguis pots sol·licitar la baixa. Et demanem per favor, que si vols donar de baixa, ens ho comuniquis amb 15 dies d’antelació per no ocasionar perjudicis.

5- Puc passar de modalitat gratuïta a una altra de pagament?
Si, podem fer el canvi. No hauries d’entrar de nou totes les dades. Escriu-nos al nostre WhatsApp 695.395.332 i t’informarem

6- Puc tenir més d’un anunci?
En totes les modalitats de pagament hi ha l’opció que el mateix anunci surti en diferents categories (fins a 6 categories i províncies). Aquesta opció és suficient si parlem d’una única activitat. Si es tracta una altra activitat diferent, que requereix un anunci diferent, escriu-nos al nostre WhatsApp 695.395.332 i t’informarem sobre possibles opcions que tens (de pagament i gratuïtes)

7- Que he de fer per donar-me de baixa?
Per sol·licitar el tràmit de baixa del teu anunci només has de enviar un WhatsApp al 695.395.332 amb les següents dades: el teu nom, nom de l’artista l’email i el text «sol·licitud de baixa»
Requisit indispensable: Ha de coincidir el telf d’on s’envia el WhatsApp amb el telèfon de contacte que surt en el teu anunci. Si això no és possible escriu-nos des de l’email que figura a la teva fitxa (el que vas posar al donar-te d’alta) amb les dades que et comentem anteriorment. Si no és possible amb cap de les dues opcions anteriors escriu-nos al nostre WhatsApp 695.395.332

8- Com puc crear un anunci de qualitat?
Primerament posa’t en el lloc del teu client: Quina informació li pot interessar per contactar i contractar un espectacle com el que el teu ofereixes? Què ofereixes que et distingeixi sobre els teus competidors? A continuació et donem les pautes per publicar un anunci amb el qual pots obtenir uns bons resultats.
— Dades de contacte: telèfon i correu electrònic des dels puguis atendre ràpidament les consultes. És molt important respondre ràpid.
— Una breu explicació (la teva trajectòria): la teva presentació.
— Explicació objectiva dels teus espectacles: que ofereixes, a quin públic es dirigeix, objectiu de l’espectacle, durada etc. i  en què es distingeixen els teus espectacles sobre la resta d’ofertes que hi ha al mercat. ¿Que tenen d’especial?
— Inclou imatges, que siguin interessants, de qualitat, significatives
— Si tens web, Instagram, Twitter, Facebook, YouTube, Instagram etc. has de mantenir informació actualitzada, amb bona presentació i que sigui atractiva.
— Recomana visitar la teva web, Twitter, Facebook, YouTube, Instagram etc.
— Els visitants del portal, els teus futurs clients que busquen el tipus d’espectacle que tu ofereixes, prefereixen els anuncis amb bon contingut i NO un anunci on només hi hagi unes dades de contacte i una descripció.

9- He realitzat l’alta. Quan es publicarà el meu anunci?
Normalment el tràmit d’un nou anunci triga entre 12 i 36 hores. Durant aquest espai de temps hem de revisar i comprovar que tot estigui correcte. Volem que el portal sigui un referent per a persones i empreses que contracten grups i artistes i per a això els anuncis han de ser de qualitat. En dies festius i caps de setmana es triga una mica més.
T’avisarem quan estigui visible. Si veus que supera les 48hrs escriu-nos al nostre WhatsApp (695.395.332) amb les dades:…. data / hora de l’alta, nom, telf, mail etc.  Si us plau tingues una mica de paciència. Gràcies !!

10- Podré fer canvis al meu anunci?
Si, és clar. Tens un nom d’usuari i una clau que reps amb l’alta d’usuari. Podràs entrar al teu panell i fer les modificacions.
Important: quan realitzes canvis l’anunci roman ocult fins que un supervisor verifiqui els mateixos.
Normalment el tràmit d’un nou anunci triga entre 12/36 hores. Durant aquest espai de temps hem de revisar i comprovar que tot estigui correcte. Volem que el portal sigui un referent per a persones i empreses que contracten artistes i per a això els anuncis han de ser de qualitat. En dies festius i caps de setmana es triga una mica més.
T’avisarem quan estigui visible. Si veus que supera les 48hrs escriu-nos al nostre WhatsApp (695.395.332) amb les dades:…. data / hora de l’alta, nom, telf, mail etc.  Si us plau tingues una mica de paciència. Gràcies !!

11- Poden donar de baixa el meu anunci sense avisar?
Si. Si l’usuari infringeix les normes desactivem l’anunci. Ens posarem en contacte abans de fer-ho si es tracta d’un anunci de pagament perquè puguis fer les modificacions oportunes.

12- Com puc recuperar la contrasenya?
Per modificar dades del teu anunci hauràs d’introduir el teu nom d’usuari o e-mail i la teva contrasenya. Si l’has oblidat, a la part inferior, has de prémer sobre «Recuperar contrasenya» La pàgina que dóna accés al teu anunci és aquesta: https://www.xerinola.cat/myaccount/

13- ¿Perquè no veig el meu anunci després d’uns canvis?
En els anuncis gratuïts, com en els altres, cal seguir les normes.
Habitualment no s’aproven canvis en els anuncis que s’ha utilitzat l’apartat de la descripció per posar dades com: telf, adreces web etc. Revisem els textos, fotos, enllaços etc. per mantenir la qualitat del portal. Si tens qualsevol dubte escriu-nos.

14- ¿El meu anunci pot sortir en mes d’una província?
Els anuncis gratuïts surten en una província i en una sola categoria. Els de pagament poden sortir en 2, 3 o 6 en funció de la tarifa contractada. Pots veure els detalls a la part inferior de la pàgina principal del portal.

15- Puc sortir en diferents modalitats (pallasso, titelles …?)
Els anuncis gratuïts surten en una modalitat i en una sola província. Els de pagament poden sortir en 2, 3 o 6 en funció de la tarifa contractada. Pots veure els detalls a la part inferior de la pàgina principal del portal.

16- Puc publicar cançons, vídeos, fotos etc.?
Els anuncis gratuïts només admeten les dades de contacte, una imatge i la descripció. En els anuncis de pagament es pot incloure fotos (de 10 a 60) segons modalitat contractada i els enllaços a la teva Web, YouTube, Instagram, Twitter, Facebook etc ..) La música i vídeos seran els que tens publicats en els enllaços comentats anteriorment

17- Que he de fer perquè el meu anunci surti destacat?
Per destacar el teu anunci hi ha diferents fórmules. Escriu-nos al nostre WhatsApp, amb les teves dades (nom, adreça electrònica …) i t’informarem

18- ¿Com puc obtenir millors resultats?
Et proposo que facis el següent: intenta posar-te el el lloc d’una persona que entra al portal buscant el producte que tu li pots oferir i, a partir d’aquí … .:
-. Atens amb rapidesa les trucades, whatsapp o correus electrònics? Cal fer-ho!
-. Ofereixes alguna cosa que et distingeixi dels teus competidors? Cal fer-ho!
-. Revisa la teva descripció. Ha de ser atractiva, clara, amb bon redactat.
-. Comenta, sota el teu descripció, els teus espectacles. Amb detalls del contingut, públic a què es dirigeix, durada etc.
-. Publica fotos. Que siguin de qualitat.
-. En el teu panell veuràs (usuaris de pagament) que pots publicar els enllaços a la teva web, Instagram, Twitter, Facebook, YouTube, Instagram etc. Fes-ho!
–..  És molt important que tinguis sempre la informació actualitzada, amb bona presentació i que sigui atractiva a la teva web, Twitter, Facebook, YouTube, Instagram etc.

19- ¿Com puc saber l’eficàcia del meu anunci?
Fins fa poc el mètode habitual que et contactessin era mitjançant un formulari que rebies per email. L’eficàcia es mesurava en funció de el nombre de sol·licituds rebudes per email
Nosaltres hem descartat els formularis perquè actualment es requereix immediatesa, els visitants no volen perdre el temps i truquen directament o t’envien un WhatsApp
Per saber l’eficàcia de la publicitat que et fem, hauràs preguntar a cada trucada o WhatsApp que t’enviïn: – On ha trobat vostè el meu tel ?? – En la majoria d’ocasions, lamentablement,  la resposta és: «ho he tret d’internet»

20- Hi ha altres opcions per anunciar-se?
Si. Oferim altra opció en la qual l’anunciant paga per sol·licitud rebuda. L’anunci és totalment gratuït però les dades de contacte són exclusivament els de la nostra empresa. Quant hi ha alguna persona interessada en el teu anunci et passem les dades de contacte de la persona interessada previ pagament d’una quantitat preestablerta.

21- Que faig si tinc dubtes o consultes?
Si no has trobat la resposta al teu dubte o pregunta escriu-nos al WhatsApp 695.395.332 i en breu et respondrem

NO ATENEM TRUCADES